BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Vanduo.

Gerkite vandenį

Pagrindinis organizmo elementas - vanduo. Vanduo yra ir kraujo sudedamoji dalis. Jis padeda absorbuoti vitaminus ir mineralines medžiagas iš maisto ir pagreitina gliukozės, kuri vartojama kaip energija, absorbcijos greitį.

Vidutiniškai žmogus vien tik kvėpuodamas netenka apie 0,3 litro vandens, o apskritai suaugęs žmogus netenka maždaug 3,4 litro skysčių per dieną ir šis kiekis padidėja karštu metu arba aktyviai sportuojant.

Dieną pradėkite nuo stiklinės vandens. Jis padeda išvalyti organizmą nuo susikaupusių toksinų. Kad būtų skaniau, įlašinkite citrinos sulčių.

Daugiau valgykite salotų ir vaisių. Žaliųjų salotų lapuose yra 95 proc. vandens, o arbūzuose - 99 proc.

Atsisakykite kavos. Kava skatina skysčių išsiskyrimą iš organizmo. Kad neištiktų dehidracija, gerkite kavą be kofeino arba arbatą, žolelių antpilus ar vaisių sultis.

Gerkite kokybišką vandenį. Iš čiaupo bėgančio vandens kokybė priklauso nuo gyvenamosios vietos, todėl saugiau nusipirkti filtrą. Filtras apvalo vandenį nuo potencialiai žalingų toksinų, pvz., švino, aliuminio ir chloro.

Jeigu perkate vandenį buteliuose, pirkite tik gerai žinomų ir patikimų firmų vandenį, pavyzdžiui, “Valio” kompanijos geriamą vandenį. “Valio” gėlas vanduo yra iš naturalių vandens telkinių, esančių giliai po žeme, tolimoje Europos šiaurėje, toli nuo pramonės objektų. Lietaus vanduo susikaupia giliose žvyrduobėse, apsuptose plonu molio sluoksniu, saugančiu vandenį nuo išorės teršalų. Šie natūralūs puikaus geriamo vandens filtrai susiformavo prieš 10 000 metų, slenkant ledo masėms.

Laikykite vandens atsargas šaldytuve. Taip bus lengviau atsiminti, kad kasdien reikia išgerti daug skysčių.

Stebėkite savo šlapimą. Vandens kiekį organizme parodo šlapimo spalva ir kiekis. Kai per mažai vartojama skysčių, šlapimo būna nedaug ir jo spalva tamsiai geltona. Šlapimas turėtų būti šviesiai geltonos spalvos (tačiau kai kurie vitaminai ir medikamentai šlapimą tamsina).

Rodyk draugams

Rašyti komentarą